2011. április 19., kedd

Csak nem...?



Én ahhoz túl lányos vagyok.
Tény hogy szeretem az after shave illatát,és hogy nem is olyan rég még használtam is (közben kiderült hogy mégsem olyan jó a bőrömnek mint eleinte volt),meg hogy kitűztem célul hogy a lehető legtöbb extrém sportot kipróbálom,és hogy szeretem a férfi zakókat,de vannak nálam sokkal fiúsabb lányok is,és mégsem leszbikusok.
Ennek ellenére amikor apunak ecseteltem hogy elcsórtam az after shavejét mert állítólag jót tesz a bőrnek és én ki akarom próbálni,meg hogy szeretem az illatát az első kérdése az volt hogy milyen  a nemi identitásom.
Nincs az égvilágon semmi bajom se a leszbikusokkal,se a homokosokkal,de azért ez engem is váratlanul ért.
Én nem vagyok az. Lehet hogy csak aggódik hogy a legkisebb lányával valami baj lehet?
Nem tudom biztosan.
Lehet hogy csak azért van mert túl csajosan öltözködöm,de közben szeretem a fiús dolgokat is?
Nem tudom.

Az after shave-ről csak annyit hogy egyik ismerősöm mondta hogy az ő bőrének jót tett.Én pedig kíváncsi voltam és mohó,úgyhogy amint lehetett le is teszteltem.A második napon teljesen megfordult minden,ahelyett hogy még selymesebb lett tőle a bőröm kiütéses lett. Így a használatáról egyhamar le is tettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése