2010. december 29., szerda

Vége a hallgatásnak

Hát,tény ami tény hogy már elég régen a blogom felé se néztem.
Ami nem azt jelenti hogy már nem fogok többet írni,vagy hogy abbahagyom,csak hát ott a sok haver és a még több tanulni való,de hát ha úgy vesszük ez a nyolcadik év velejárója.
A rajzolásról és a divatról viszont így sem feledkeztem meg, és őszintén megvallva nem is akarok. Soha!


A rajzolással és a francia tanulásával viszont dilemmában vagyok, már csak a továbbtanulás miatt .=/
Mert ha felvesznek francia-magyar kéttannyelvű tagozatra akkor nem lesz időm rajzolni,legalábbis eléggé minimális,mivel első két év lesz a leghúzósabb.Főleg az első,mivel akkor heti húsz órában fogunk franciát tanulni hogy a következő évben már öt tárgyat az adott nyelven tanulhassunk.
Ha viszont a Szent Lászlóba vagy az MDI-be fogok járni akkor meg a francia lesz az amitől búcsút kell mondanom.
....de én nem akarok a kettő közül választani ...

Kép: Google
-Kiskoromban azt mondtam hogy szeretek tanulni,most viszont ki nem állhatom a sulit.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése