2011. május 12., csütörtök

Chanel Cruise 2012

Mindenki oda meg vissza van az új Chanel kollekciótól.
Amikor hallottam a híreket hogy milyen csodálatosat alkotott Lagerfeld (Mint mindig...)
akkor egészen felvillanyozva kezdtem utána nézni az új szezon darabjainak.
Aztán jött a csalódás,majd a válogatás.
Nekem nem tetszenek! Van egy-két darab amit szívesen elhordanék,de egészen elenyésző a száma ezeknek a ruháknak.
Eddig mindig volt majdnem minden darabban ami megfogott,ami hagyta hogy elfantáziáljak,de ez most valamiért nincs meg.Eltűnt a varázs?!
Ami először kifogott rajta azok a cipők voltak.Válogatós vagyok cipők szempontjából,de ha Chanel,vagy esetleg McQueen cipőiről van szó akkor elképzelhetetlen volt eddig hogy ne találjak nekem tetsző darabokat.
Most viszont ez is megtörtént amikor elsőre kiszúrta a szemem a cipő....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése