2010. május 8., szombat

DIY-do it yourself

Néha mindenkire rájöhet az alkotókedv,kire naponta,hetente,vagy akár havonta.
A lényeg az hogy szárnyaljon a fantáziád.Nekem is így volt a minap,mikor elkezdtem dobozt,meg mindnfélét csinálni.Meg kell hogy mondjam meg vagyok elégedve az eredményekkel.
Anyu nem volt itthon így enyém volt az egész ház,kedvemre csinálhattam at amit akartam,persze a képek készítésénél elkellett volna egy fotós,de persze meglett oldva.
A legelső amit csinátam az egy dobozka volt amibe a mindenféle vackaim tehetem,jelenleg tele van ruhás képekkel. A lényeg az hogy kifejező akartam lenni,ezért lett tele aggatva kívül-belül ruhás meg bútoros meg ilyesmi képekkel. A végeredmény:kielégítő.


A második ami eszembe jutott az az volt hogy van egy unalmas egyszínű lilás-bordó pólóm amivel régóta kezdeni akarok valamit.És akkor jött az ötlet hogy hogyha már úgyis van textilfestékem akkor miért is ne festhetném ki?


A harmadik ami eszembe ötlöt az egy fejpánt volt.Tudjátok most az üzletekben is lehet kapni bőrből fonottakat.Hát,én most gyöngyből valósítottam meg ugyanezt.Amit az előző képek egyikén láthattok is (a fekete-fehéren).
Persze az egész nem is ért volna semmi ha közben nem túrom fel anyu szekrényét valami régi,"extrém" darabért.És mit találtam? Egy fekete-rózsaszín csíkos inget,amiről valamiért Marilyn Manson és Ozzy Osbourne keveréke jutott az eszembe,főleg mikor fölvettem hozzá a kerek szemüvegem.



A munka közben történt folyamatok






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése