2010. május 15., szombat

DUE

Tegnap került megrendezésre a XVII. Országos Ifjúsági Sajtófesztivál amelyen jómagam is résztvettem.Mint tavaly most is lenyűgözött jobbnál jobb programjaival.
Mint minden évben most sem maradhattak el a sztárvendégek.Most olyan embereket hívtak meg mint Papp Gergely,Azurák Csaba,Winkler Róbert és Bazsó Gábor,és persze Boros Lajos.
Olyan sok volt a program hogy a bőség zavarában nem is tudtam hogy melyiken vegyek részt.
Egy beszélgetésen mégis huzamos ideig maradtam,ez a Boros Lajossal való beszélgetés volt.
Hihetetlenül őszintén és szókimondóan válaszolt az emberek kérdéseire és nem próbálta meg megjátszani magát.Beszélt a rádiózás élményéről,elmondta a véleményét a digitális átállásról és arról hogy szerinte milyen nyitottak az emberek a közösségi oldalakon (pl.: facebook-on).
És persze mindenki számára tartogatott egy kis meglepetést ez a nap,ezek közül mégis két embert emelnék itt igazán ki. Krisztit, az évfolyamtársamat,aki soha nem szokott nyerni és mégis most a tombolán a főnyereményt vihette magával. A másik ember akit érdemes megemlítenem az az újságíró szakkört tartó tanárunk,Magdi néni,akit mint az év legjobb felkészítő tanárának választottak. Gratulálunk nekik és persze a program szervezőinek is,mert megint sikerült összehozniuk egy igen szórakoztató programot ami szerintem minden ott levőben maradandó élményt hagyott.Remélem hogyjövőre is felkeredik az újságíró csapat hogy új élményekkel gazdagodjon és ezt majd veletek is megosszák. /bocsy hogyha néhol furcsán van megfogalmazva,mert eredetileg a suliújságba írtam :) /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése