2010. május 1., szombat

Sokk part 2.

Egyértelműen és félreérthetetlenül rájöttem hogy amennyire szeretem az elegánsabb darabokat ugyanannyira azokat amik kicsit hogy is mondjam,kifejeznek egy bizonyos fajta lázadást és provokálást. Hogy miből jöttem rá? Lássuk csak,föltettem magamnak pár kérdést,mint Pl.:
Felvennéd-e Lady Gaga ruháit? A válasz: Igen,még szép.
Milyen stílusokat szeretsz? Lássuk ott van a haute couture,de szeretem még a rockabillyt és a rockosabbakat is,meg persze az elmaradhatatlan hippit is.
Vannak olyan ruhadarabjaid,kiegészítőid amiről tudod hogy más nem venné fel,de te mégis megteszed ezt,mindezt azért mert szeretsz provokálni? Igen,tényleg van egy-két "dilis" darabom,és hordom is őket,tudom hogy más tutira nem venné fel,de én igen,egy kicsit provokálás képpen, meg mert egyébként is ez én vagyok,egy dilis őrült bohókás ember. Száámomra a ruha az ami kifejezi azt hogy per pillanat milyen hangulatom van, és azt is hogy milyen vagyok valójában,vagy néha azt hogy milyen vagyok ha kikelek önmagamból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése