2010. május 28., péntek

Két fő hobbim van.Az egyik az olvasás, a másik pedig a rajzolgatás,de gondolhatjátok hogy nem arról fogok "mesélni" hogy épp mit olvastam.
(Azért elnézést kérek hogy nem írtam egy ideig,de sok dolgom volt,és nem igazán értem rá hogy a bloggal foglalkozzak,vagy ha volt is akkor viszont az energia hiányában szenvedtem.)
Próbáltam a rajzokból a tőlem telhető legtöbbet kihozni.Hát,nem igazán tudom eldönteni hogy sikerült-e.
Nem olyan igazi tervek,inkább amolyan szárnypróbálgatások.
Amikor ezeket alkottam eléggé letargikus hangulatban voltam,és olyannak is láttam a műveimet.
Viszont ma amikor fotóztam és visszanéztem a terveket,igazán nagy meglepésben volt részem.
Észre vettem valamit,más szemszögből néztem a ruhákat.Így inkább sikerült meglátni a bennük lakozó eleganciát,mint azokat a borongós hangulatokat.Próbálkozásnak jó.Nem tökéletes,de ki lehet javítani egy kis gyakorlással.


Aki keres az talál,így találtam egy Lady Gaga képre is amin flitterekkel van tarkítva a tenyere.
Én nem igazán a tenyérre fókuszáltam(igaz ott is kipróbáltam),hanem valahol máshol akartam megvalósítani az én kis tervemet.A választásom az arcra esett. Amikor apu meglátott az első reakciója az volt hogy nevetve azt mondta elvisz Ománba,ott bírnák ezt .


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon ügyes vagy és tetszenek a rajzaid! Szerintem mindenféleképp erre a tervezés és dizájn területre kéne a későbbiekben is koncentrálnod! Csak így tovább, nagyon jók a cikkeid is....még az újságírás is egy jó pálya lehetne :)
    Nem utolsó sorban a fotóid is klasszak...na jó befejeztem a dicsérgetést :) Sok puszi Uncsitesód Iki

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi szépen! Mindenképpen a divattervezéssel szeretnék foglalkozni,és járok újságíró szakkörre is de az nem tud úgy lekötni mint a tervezés.
    Köszi,puszi :)

    VálaszTörlés