2011. március 10., csütörtök

A flegma

Gergő! Tudom hogy védeni akarsz,meg jobb kedvre deríteni,de azt hiszem a többieknek van igaza.
A fél suli meg akar tépni,és nem is véletlen,lekezelő vagyok,és sajnos nem csak azokkal akiket utálok,hanem azokkal is akiket szeretek.
Bea kezdetektől védett.Mégis megbántottam őt,nem is egyszer. Nap mint nap.
Azelőtt minden nap mosolyogtam,nevettem a többiekkel,szerettem a középpontba lenni,és sokszor nem is magamnak akartam megfelelni,hanem másoknak,hogy jobban szeressenek. Nem is értem hogy miért,mindenem megvolt.És ezalatt tényleg mindent érts,haverok akikkel hülyültem,barátok akiknek elmondhattam ha valami bajom volt. Erre egyszer csak átcsaptam egy kurvává,flegma vagyok,és szörnyen lekezelő,és nem csak azokkal akiket nem bírok,hanem azokkal is akiket igen.Nap mint nap visszahallom hogy xy mennyire utál,meg hogy mekkora ribanc lettem a suli szemében.Először úgy voltam vele hogy csak irigykednek.De mára már valamiért nem tudom ezt elhinni, mert nem hiszem hogy a fél suli irigységből akarna megtépni.
Egy maszk van rajtam,és minél tovább hordom annál több ellenséget szerzek,és persze annál depisebb vagyok.
Nem tudok megváltozni,vagy nem tudom hogy megtudok-e. Mert azt se tudom mit akarok,azt se tudom ki vagyok. Hogy ugyanaz a lány aki régen, aki jót nevetett a többiekkel,vagy tényleg egy flegma picsa lett belőlem.
Lehet hogy nem szabadna így írnom,ilyen szavakkal,de már egy ideje kikívánkozik belőlem...és Köszönöm Fetisának is!,mert ha nem lett volna a legutóbbi cikke,akkor ezt most én se írom ki magamból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése