2011. március 20., vasárnap

Hozzámjössz?

Mostanában túlságosan is belezúgtam a gyűrűkbe,és keresem az "Igazit". Így hát szemügyre vettem egy párat.
Nektek mi a véleményetek?
Olyat keresek ami nem hétköznapi,mégsem teljesen gagyi.Ja,és legyen tartós,vagyis jó lenne ha már egy héttel a megvétel után nem kopna le róla a festék.Annyira ne legyen azért bizsu. :|


1.Nem szeretem a nyálas dolgokat,ez is első ránézésre annak tűnik,kicsit az is,de tetszik,és aki kitalálta az egy lángész lehetett. A gyűrűk dizájnerére sajnos nem sikerült rálelnem. =/


2.Ez nekem való! Már ha épp rajzolgatni támad kedvem.Csak annyi vele a gáz hogy jól befogja a kezed,és elég nehéz lesikálni.
3.Ilyen egyszerű gyűrű? Semmi kő? De,nézd csak!
4.Nem véletlenül a felirat.Első látásra szerelem.Szó szerint.Hogy miért nem lehet ilyeneket itthon kapni? Vagy ha lehet is akkor is hónapokba telik mire rálelsz,és egy kisebb vagyonba kerül,ha bizsu,ha nem.
5.Na ne! Én ilyet régen órán csináltam amikor unatkoztam.Ráadásul az volt benne a poén hogy az első padban ültem,nézett is a tanár rendesen miközben magyarázott a többieknek.
6.Vonalkódból már portrét is láttam,úgyhogy meg se lepődök.

7.Más gyűrűnél azon agonizálok hogy lekopik a festék,itt viszont a gyűrű kopik el.



8.Ez mekkora jó már! Ha ilyet hordanák akárhányszor csak ránéznék biztosan elmosolyodnék.
Ráadásul szeretek fotózni,így azt is minden egyes alkalommal eszembe juttatná.Nektek nem?


9.Már abból is elegem szokott lenni amikor kémiára tanulom a képleteket és a szabályokat,nem hogy ezt nézegessem. Ha képlet lenne rajta akkor jó lenne puskának,de így...

10.Nem is tudom mit mondjak...Csak kockáknak! VIGYÁZAT!
11.Ez kocka,de ez akkor is...muris. ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése