2011. március 19., szombat

Jönnek,mennek

Extrém?! Nem is kicsit.
Sokan megnézik? Szinte mindenki.
Menő vagy inkább ciki? Attól függ...

Utána néztem egy-két különlegesebb cipőnek,hogy én is táthassam a számat,és hogy ti is elhűlhessetek.
 

1.Andreia Chaves
Na ne,tény hogy nem éppen hétköznapi egyik sem,de nekem ők lettek innen a kedvenceim.

2.Belma Arnautović
Bár szerintem ez egy kicsit gagyi...

3.Dsquared2
El bírnék egy ilyet fogadni. Azok a sarkak!

4.Gabriella Marina Gonzalez
5.Iris Schieferstein
Borzalom felsőfokon.Ilyet mégis ki vesz fel?
6.Julian Hakes
Érdekes egy forma. :)

7.Mathieu Missiaen
Pop goes the world!
8.Nicholas Kirkwood
Tiszta Alíz csodaországban. Semmi más nem ihlette,biztos vagyok benne hogy a Tim Burton által elképzelt Alíz inspirálta a tervezőt.
9.Osman Yousefzada
10.Scherer Gonzalez
Ez nekem túl giccses. Szerintetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése