2011. március 26., szombat

McQueen

Nem hazudok ha azt mondom hogy mindenki kinézi magának az ideális cipőt,táskát,ruhát stb.
Én is most kinéztem egy párat magamnak..."egy párat".
Ha azt mondom McQueen nem mondok újat, és ha azt mondom hogy megint tőle néztem ki magamnak valamit,akkor se mondok semmi újat.

Most viszont nem a cipőkre vetettem szemet,hanem a táskákra.
Azok a clutchok ! Szívdöglesztő látvány! Viszont egy gáz van csak vele,az én igényeimnek ezek túl kicsik, én ha megyek valahova akkor nem csak a tárcám meg a telefonom viszem magammal,hanem fényképezőgép,könyv,sál,smink, gyakorlatilag a fél szoba nálam van.
Ennyi minden viszont nem fér bele egy kis kézitáskába.
 Nekem ezek csak arra jók kb. hogy nézegethessem őket.


 Méretben megfelel,viszont stílusban,hát....majd ha harminc/negyven leszek,vagy akkor se.Ez utóbbi darabot nem sikerült úgy eltalálniuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése