2010. március 22., hétfő

Késői jelmezverseny

Jó,tudom hgy ennek nem most van itt az ideje,de akkor is most találtam ilyen képeket,és ezeket muszály kitenni.
Néztem mindenféle hülyeségeket a képkeresőben,egyszer csak meglátom shrek képét,hát,gondoltam rákeresek.
Rögtön a második oldalon erre a képre akadtam
Hát,meg kell hagyni nem semmi xD
Az én nyelvemen mondva:
Hogy tehet valaki ilyen képet fel magáról?!
Elmebeteg,vagy soha nem is volt esze?
Szerintem az utóbbi.
Ha farsangon nem a szépséget hanem azt pontozná a zsűri hogy ki "jelmeze" borzalmasabb és undorítóbb,nah,hát akkor ő tuti befutó lenne.
Jóh,az zöld szín az tuti photoshop,de a csaj az már 100% hogy nem.
Ez az amit TILOS divattá teremteni.
Már így is épp elég őrült dolog van körülöttünk =)




A másik borzalmat se nevezném be versenyre.

Szegény gyerekek ha messziről meglátják zt hiszik rá hogy ő a
fogtündér,de ha közelebb merészkednek akkor síkítva rohannak.
De nem ám csak a gyerekek,hanem egy csomó más ember is akik meglátják ezt a "szép" rajzolt szemöldököt xD
Ráadásul,de itt viszont lehet hogy csak én vagyok vak,ettől függetlenül én úgy látom mintha szép nagy hasa lenne.
Ilyenkor azt nem értem hogy akinek nincs semmi hasizma az mért vesz fel olyan ruhát ami ezt mégjobban kiemeli?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése