2010. március 31., szerda

Stylingoltam

Ha jó blogot akarok akkor elengedhetetlen az hogy stylingoljak.Hogy miért is? Ez egyértelmű.
Mert szép lis képeket készítek róla és azokat felnyomom a blogomra. Pont úgy mint most.
Van otthon egy csomó unalmas ruhám,képzelhetitek ha benézek a szekrényembe és meglátom őket milyen képet is vághatok. Kb. mint a sikoly.Ezért szeretem hogy tudok varrni.Istenem de jól is tud jönni x) Nah,szóval van egy pár ruhám amit átszoktam kicsit szabni,vayg esetleg ha nincs rajta minta akkor tervezek rá. Imádom ezt csinálni. De melyik magamfajta lány ne szeretné?
Most órákat töltöttem a fényképezőm mellett és csináltam sorra a képeket,de csak azok tetszettek mega miket ittis láttok.Másképp mondva csak ez a két kép volt olyan állapotban hogy ki lehessen őket rakni ide.Remélem legalább nektek tetszeni fog majd. Jah,és még mielött valaki azt hinné hogy emos vagyok elmondom hogy nem azért fekete fehérek hanem azért mert így néztek ki még valahogy. x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése