2010. március 26., péntek

...Nem komolyak

Ezen rajzok amit itt láthattok láthatóan nem a legjobbak.Eredetileg nem nagyon akartam őket feltenni,de aztán mégis.
Ha végignézem a rajzfüzetem ott kevesebb rajz van mint a tankönyveimben.Hogy miért?
Egyszerű.Unatkozom.Nem mindig,de vannak órák ahol különösen.

Ez kivételesen nem órai.Csoda.Pedig a könyveim szépen ki vannak dekorálva,de bezzeg rajzon tuti hogy nem akarok rajzolni.Mivel akkor sokkal jobban esik a haverokkal szórakozni.

Ez viszont a "kedvenc" órámról a töriről van.Ezt pont ma rajzoltam.Még friss.
Bár,a törin készített munkákat inkább firkának hívnám mint rajznak.Borzalmasok szoktak lenni.


9 megjegyzés:

  1. Jók ezek az órai firkálmányaid xD:D
    Nekem teccik főleg a cicás:D
    Na pusza

    VálaszTörlés
  2. Köfffy
    Nekem is az tetszik jobban x)
    valamiért jobb lett
    a csajt meg hát..egy kicsit elcsesztem xD
    de nem baj

    VálaszTörlés
  3. Az is jó xD
    Én amilyen ügyi szoktam lenni azt se tudnám megrajzolni:D

    VálaszTörlés
  4. Áhh,láttam ám mit rajzoltatok kémián és ha az ment akkor ez semmiség x)

    VálaszTörlés
  5. xD ohh köszi:D
    bár megkell hagyni az télleg jól sikerült xD

    VálaszTörlés
  6. Az biztos x)
    Bár az egyik nagyon hasonlít egy bizonyos emberre
    xD

    VálaszTörlés
  7. Hát igen xD
    Na mindegy ezvan. sprite:D

    VálaszTörlés
  8. Meg cola is mert azt szeretem,jah,de a tonikról se feledkezzünk meg ^^

    VálaszTörlés