2010. március 21., vasárnap

Mai menü:száraz hús és égett krumpli

Nah,szóval.Anyu megkért hogy fűszerezzem a be a húst.Megcsináltam.
Be lett téve a sütőbe,eddig minden rendben.
Közben anyu elment itthonról,mert a szomszéd megkérte hogy ugorjon át hozzá egy dumcsira.
Én épp MatyoFreak-et olvastam mikor megütötte az orromat a füstszag.Az egész házban szétterjengett,és mivel pár ablak nyitva volt így egy kicsit az utcán is lehetett érezni hogy odabenn valami nincs redben.Jó,kulcs felkap,rohanás a kapuhoz,kinyit,rohanás a szomszédhoz,kiabál.
Anyu megnézte hogy mi volt a baj.Nagyon forró volt a sütő és eldeformálódott a tepsi és a benne lévő pára lefolyt és elkezdett égni.Szóval a hús száraz lett, annyira hogy a villát nem lehetett beledöfni.Utána odatettük a kruplit sülni.Ezzel nem akart kigyulladni a sütő.Anyu épp nem ért rá ezért nekem kellett rá figyelnem.Ránéztem többször is,de nem volt vele semmi baj.Amikor utoljára ránéztem akkor még minden rendben volt,de aztán anyu úgy kb.5 perc múlva megint megnézte.
Jól tette,mert már kezdett megégni.Szóval ma jó keményre sült húst és égett krumplit ettünk.
De,legalább a fagyi jó volt,mert az nem mi csináltuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése