2011. február 14., hétfő

Alkotás

Az hogy megint rám jött az alkothatnék,az gondolom senkit sem lep meg.Inkább az a meglepő az egészben hogy most kivételesen nem az íróasztal mellett ceruzával a kezemben alkottam, fekete kézzel a grafittól,hanem a sütő mellett, pár hagymakarikával,és paradicsommal, fakanállal a kezemben.
Mióta láttam a Julie&Julia-t azóta valamiért elkap a vágy hogy én is kimenjek a konyhába,csinálni valamit a szendvicseken kívül.
Persze utálok a mindenféle sütik mindenféle tésztájával 'szórakozni',de a sütés akkor is más.Szerintem.
Hogy zöldségeket és mozzarellát sütöttem? Igen.Bár rólam tudni kell hogy a zöldségeket /egy-két kivétellel/ CSAK nyersen eszem meg.
Most mégis valahogy ízlett az amit kreáltam.
Tudtátok hogyha mozzarellát süttök akkor nem árt egyszer-kétszer félbevágni? Különben csak kívül olvad meg a belseje pedig ugyanaz a hideg sajt marad.Brr.
Az egész föl a pirított kenyérre, rá egy kis fűszer,és már lehet is enni!
...és ez volt a végszó,mivel már ide érzem az illatát,és már nagyon éhes vagyok...
Jó étvágyat! =3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése