2011. február 12., szombat

Valentini nyáladzás

Ha azt mondom február 14-e akkor gondolom mindenkinek a szerelmesek napja jut eszébe.
Személy szerint,én utálom a Valentin napot. Hogy miért?
Mert eleve nem az fajta vagyok aki szeret a naplementében romantikusan sétálgatni,vagy aki szereti a romantikus  dolgokat.Persze a kereskedők ebből a napból is felhajtást csinálnak, és túl lengig az egészet.
A másik ok, az az hogy tökéletesen semmi értelme nincs ennek a napnak, mivel az emberek nem csak ilyenkor szeretik egymást.
Bár lehet hogy ti ott a túloldalt másképp gondoljátok mindezt, végül is, ízlés és vélemény dolga az egész.
Akárhogy is legyen,ezen a napon még a kételkedők is szeretnek jól kinézni,erre én is  bizonyítékul szolgálok: (:
És mivel hogy itt nem a romantikázásról fogok beszélni, így egy kicsit merészebb "menetfelszerelést" mutatnék be a szerelmesek napjára.
Mivel még kell a kabát,de nem éppen az a borzalmasan hideg idő van már így nyugodtam húzhatsz akár egy vékonyabb dzsekit is, a lényeg az hogy akárki meglát essen le az álla.
Először is inkább   McQueen-től válogattam.Nekem ezek tetszettek meg:

-Kezdjük először is a kiegészítőkkel-
Nem,azok ott nem övek,hanem karkötők. =] 




A másik aminek utána néztem az nem más márka volt mint a D&G
A táskáikat imádom,így hát egy kisebb mennyiséget gyűjtöttem nektek.




/Képek: store.dolcegabbana.com , alexandermcqueen.com ,herblog.com/

Ha viszont az előzőek mégsem tetszettek volna,akkor ezek biztosan meg fognak titeket fogni valamiben!
Ezek itt bizony egytől-egyig Roger Vivier kreációi,vidámak,kreatívak,és persze kacérak,akárcsak viselőik.

Hát,ennyit gyűjtöttem nektek Valentin napra.Remélem tetszettek! Boldog Valentin napot! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése