2011. február 5., szombat

Inspiráció

Ma eléggé alkothatnékom volt, festettem is,de azt úgy döntöttem inkább nem teszem fel.
Ma rátaláltam Anna Lewis installációjára.
Lenyűgöző,és persze a nagy alkotásban nem hagyhattam ki hogy ne próbáljak meg én is ilyesmit kreálni.
Én persze nem több száz madarat csináltam,mindössze csak harminc lepkét,de mire azokat kivágdostam  és felfűzögettem a plafonra,már az idegszálaimmal játszadoztam,és lassan már azzal kötöztem a lepkéket is.

Túlnyomó részük fehér lett,és csak egy kevés ami színes,de nem is bánom,így jobban tetszik,így nem olyan  mintha valami színkavalkád akarna rámszakadni a mennyezetről.

Keresésbe kezdtem,és nem további madarakra akadtam,hanem megannyi lepkére és miegymásra,amik mind-mind Anna Lewis kezei közül kerültek ki.
A szoknyatűtöl kezdve a különböző ékszerekig, olyan szépségek ami a nők szemét nem kerülheti el.
Szabályosan megbabonázzák az embert,köztük engem is,pedig én csak képen láthatom mindezt.

A amik még szintén nagy szájtátást okoztak,az a Comfort Station ékszerei voltak.
Lehet hogy csak én vagyok ilyen szarka,aki rárepül az ékszerekre,vagy ezek mind tényleg olyanok amik a mai életben megtalálhatók,de mégis különlegesek.
Aki Londonban jár mindenképpen keresse meg az üzletüket,és kapkodja a fejét hogy vajon melyiket vegye meg. ;)

(Comfort Station képek: refinery29.com  guardian.co.uk)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése