2011. február 6., vasárnap

Porkréta

Tegnap sikerült szereznem porkrétát.
Ma fel is avattam, mivel nem tudtam hogy hogy kell igazából használni így csak elkentem az egészet.
Végül is nem is lett olyan rossz.
Na jó, nagyon rossz lett,de mentségemre legyen hogy most használtam először ilyet.

Miután használtam is az összes színt, megkérdeztem az barátnőmet (grafikus suliba akar menni így gondoltam biztos többet tud mint én) hogy mit tud róla,hogy tényleg úgy kell-e használni ahogy én csináltam,a végeredménye a beszélgetésnek az lett hogy inkább kiírtam facebook-ra hogy ki tudja hogy hogy kell használni,és az hogy holnap beviszem suliba,barátnőmnek megmutatom,hátha valamit kihozunk belőle,és megmutatom a rajztanárnak,legalább egy jó pontom is lesz nála ha látja hogy érdeklődöm.

Ráadásul abban a bizonyos Murphy-törvényben is van valami,ma amikor tiritarka piszkos volt a kezem a portól,amit ráadásul alig bírtam levakarni róla,akkor anyukám felszólt hogy szedjem le a szárítóról a frissen mosott hófehér ruhákat. Jesszus! Fekete kézzel nyúljak hozzájuk? Aajaj!

Egy biztos,hogy még bőven van mit gyakorolnom és tanulnom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése