2011. január 8., szombat

Bárcsak

A suliban már most januárban arról beszélünk hogy mit énekeljünk majd bolondballagáson, hogy milyen ruhánk legyen, stb. stb.
Bár még a központit sem írtuk meg,így attól még bőven retteghetünk, de mi már izgatottan várjuk a bolondballagást, a szerenádot, a ballagást és persze azt hogy elmehessünk egy új suliba.
Persze nekünk csajoknak az a legeldönthetetlenebb kérdés hogy milyen hajunk legyen.
Néztem hajat is,és hozzá hajpántot is. Persze igyekeztem eléggé elegánsan feltűnőeket összeválogatni, olyanokat amelyek biztosan vonzzák a szemeket.
Vagy talán mégsem kéne? Még nem tudom biztosan, mert még azt se tudom milyen haj lenne az ami jól is állna és még tetszene is.
Bár ha úgy vesszük még van idő bőven, de hát ha be vagyok sózva?!
Tegnap egész nap a ballagásról beszéltünk,és a nyarat tervezgettük,hogy Révfülöpre megyünk, a Balatonra, esetleg Pécsre is, és hogy miután elválunk egymástól még akkor is találkozni fogunk.
Ne csodálkozzon senki se ha a 8.a-ban lát két bolond lányt akik már a nyárról beszélnek.
 Ez a virágos verzió nem csak  a virágok miatt jön be,hanem azért is mert vinne valami színt a fekete-fehér ruhába. Csak egy kicsi kell, nem akarok túlzásokba esni, nekem csak egy csöppnyi szín kell!
Istenem de szeretem én a masnikat! Különösen a nagyokat.
Be kell vallanom valamit! Imádom a tollakat, nem is akármilyen szinten. Magamban mindig tollas Haute Couture ruhákat tervezek. Itt pedig a fekete és a kék egy csodás kombinációt láthatjuk.
 Hát, ez nem egy színkavalkád, de elegáns,és biztosan nem marad figyelmen kívül.
Kép: cosmopolitan.hu shopping.hu chrystalmedusa.hu


Persze ha már kiegészítőkről szó esett akkor maga a haj sem maradhat ki.
Őszintén szólva egy olyan sem találtam ami igazán megfogott volna, csak magazinokban láttam, de azok mind barátnőmnél vannak, így már a címét is sikerült elfelejtenem. Hurrá!
A hajamat lehetetlen kivasalni. Akár két órán át is vasalhatom több száz fokon, de még mindig ugyanaz a dús,hullámos-kócos lobonc marad.


Kép: erdon.ro bettica.gportal.hu hajnalfenyszalon.hu
Próbálok olyanokat választani ami inkább a hullámos mint a nyílegyenes hajat részesíti előnyben.
Míg el nem jön a tablófotózás ideje,vagy a ballagás addig is csak a suli kegyetlen unalma marad,és persze a haverok akik ezt elfeledtetik.
Kép: divat.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése