2011. január 1., szombat

We love McQueen

Lassan egy éve már hogy meghalt a brit tervező,de kreációi továbbra is fennmaradtak,és a McQueen ház a tervező halála óta is sikerre visz minden egyes kollekciót.
Összegyűjtöttem egy két olyan darabot ami tényleg megfogott és amit még én is felvennék.

Hát,ha én is olyan nő lennék aki nap mint nap bejár dolgozni,és intézni az ügyes-bajos dolgait biztosan valamelyik McQueen darabbal járnék.
Kicsi,de vonzza a szemeket. Könnyű esti bulira tökéletes darabok,és bárki szívesen mutatkozik velük.
Nőies,de konzervatívaknak viszont nem ajánlom.

Ez a három darab volt az amit megláttam és megállt a szívem. Istenem de jó lenne valamelyik!
Finoman kidolgozott,csodás,és nem lehet betelni a látvánnyal.
Az eddigi legszebbek amit McQueentől láttam.


És persze a cipők. A híres-hírhedt cipők,azok a csodás lábbelik,amiket nézni is jó,hát még felvenni.
Mint tudjuk Lady Gaga is a divatház nagy rajongója,és bizarr viseletei közül nem egy került ki a tervez kezei közül. Persze ő az ennél extrémebb darabokat hordja.

Itt például egy angyalszárnyas cipőt láthatunk,ami szintén a tervező 'nevezetességei' közé tartozott.


Na de mégis,ki ne viselné ezeket a cipőcsodákat ?


Képek: alexandermcqueen.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése