2011. január 6., csütörtök

A rajzról amit el is rontottam meg nem is,és a tanulásról amit utálok,mint a többi sorstársam

Hát,rájöttem hogy a blogírást és a tanulást nehéz összeegyeztetni.
Ennek ellenére ma megpróbáltam kutyát rajzolni,és persze az ilyen-olyan hibák sem maradhattak el róla.
De hát mire való a külön rajzóra? Eddig azt hittük hogy Béla bá csak kicsiknek tart külön rajzot,de most kiderült hogy mi hittük rosszul,így holnap először megyünk Beával rajzra, annak reményében hogy majd ha eljön az alkalmassági vizsga ideje (Szóbeli felvételi rajztagozatra) jól fogunk teljesíteni.

Arról pedig hogy órákon keresztül a könyvek és füzetek halmaza fölött üljek még mindig ugyanaz a véleményem: Utálom!
De hát amit muszáj azt muszáj! Sajnos! mondom még ezt amíg még nem csesztem el semmit,de ugyanúgy tanulnom kell. Bár inkább ez, mint hogy az legyen hogy nem vesznek fel a kiszemelt  suliba és akkor döbbenek rá hogy bárcsak máshogy tettem volna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése