2011. január 23., vasárnap

Ihlet

Ma esküszöm tök jó kedvem volt, még horrort is leültem nézni olyan jól éreztem magam.
De ma megint egy új felfedezést tettem, tegnap úgy ültem le rajzolni hogy semmi kedvem nem volt hozzá,tökre paff voltam, és legszívesebben összegyűrtem volna a papírokat és félrehajítom, ellenben ma amikor még képes voltam leülni és még a jövő havi iskolai plakátot is megcsináltam.

Ma utána néztem egy-két Tim Burton kreációnak is,és mutattam párat anyunak is, aki minden szemrebbenés nélkül közölte velem hogy ez az ember egy elmebeteg.
Miért is? Mert rémisztő kreációi vannak,és mert gyermek horrort kreál? (:
Nekem igenis tetszenek,próbáltam kiállni a saját ízlésem mellett,és mondtam hogy legalább nem lehet mellette unatkozni,de anyut semmi se hatotta meg,főleg a Karácsonyi Lidércnyomás és a többi elmeháborodott dolog miatt. De hát akinek nem inge ne vegye magára.

Még jó hogy holnap nincsen suli.Szombaton központit írtunk, és a végén eléggé megkönnyebbültem hogy végre túlestünk rajta,és az hogy holnap nincsen suli az csak plusz ráadás. Bár az hogy én vagyok az osztályban a farsang lebonyolításának az egyik szervezője az pedig a suli utálatom szempontjából ráadás.
Bár lehet hogy jól fog jönni, úgy érzem az ofőm kicsit alulértékel engem és még pár osztálytársamat.
Meg egyébként is, ez az utolsó év,és ha már mindenáron meg akarják tartani a farsangot akkor besegítek,akármennyire is nem bírom az osztály nagy részét.
Hogy mik leszünk? Elméletileg cirkusz,gyakorlatilag meg ki tudja.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése