2010. április 30., péntek

Alexander McQueen eyewear

A minap kaptam egy hírlevelet az Alexander McQueentől miszerint megjelent az új tavaszi-nyári szemüvegkollekció. Imádom McQueent kollekcióit,de akárhányszor a nevével találkozom mindig egy sóvárgás fog el. Ez pontosan azóta van mióta meghalt a tervező. :'( A stílusirányzat viszont azóta is él és tovább viszi McQueen szellemét. Ezt láttam ezekben a szemüvegekben mikor megpillantottam őket.
Mindössze csak öt darab,de olyanok amilyeneket nem lehet egyszerű ruhaüzletben vagy a szemüvegesnél megtalálni. Különlegesek,ez elsőránézésre is látszik.

Ami egyértelmű és összetéveszthetetlen kedvencem lett.Az ilyen szemüvegekkel viszont csak az a baj hogy ha nem áll jól,hát,akkor pont,nem áll jól,és ha mégis ezt hordod annak ellenére hogy nem illik az arcod formájához stb. csak leégetheted magad. Nekem is van egy hasonló formájú szemüvegem amit egyik nap bevittem a suliba és a lányok felpróbálták.Hát,volt aki úgy nézett ki benne mint egy UFO és volt aki úgy mint egy légy.Ha viszont tényleg jól áll akkor nagyon jól nézhetsz ki vele ;)

Ugyanolyan mint az előző,de ha szőke vagy nagyon világos barna hajú vagy akkor inkább ezt érdemes választani.

Tipikus Business Women-es stílus.Eleganciát és magabiztosságot sugároz.

Csak egy szó: Aviator

Merész az biztos,erről valahogy a nővérem és a szomszédom jut eszembe akik imádják az állatmintát.Bár,ahhoz hogy valaki egy ilyen szemüveget felvegyen tényleg bevállalósnak kell lennie,mert eléggé nem mindennapi.
Képek:AlexanderMcQueen.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése