2010. április 24., szombat

Marie Claire Fashion Street

Ma volt a Marie Claire harmadik szülinapjára megrendezett divatbemutató sorozat,amelyen a Deák Ferenc utca legnevesebb üzletei vonultathatták fel kollekciójukat.
Volt Mexx,Byblos,Cavalli,és még sok más.
Eredetileg múzeumba mentünk volna,mert anyuék oda akatak jobban menni,de szerencsémre a múzeum elött méteses sor állt.Így hát B tervként elmentünk a Fashion Street-re.
Jó,az biztos hogy nem volt olyan mint egy Chanel,vagy egy D&G bemutató,de ez is elég volt ahhoz hogy egy kisebb közönséget oda csalogasson,köztük minket is.
El kell ismernem,annak ellenére hogy csak a közeli üzletek ruháit vonultatta fel,volt köztük olyan ami engem is megfogott.


Szinte minden darabot lefotóztam a női darabokból,persze ami rosszul sikerült azt kénytelen voltam kitörölni,ésmégis ennek ellenére is van miből válogatnom :)

Így se panaszkodhatok hogy nem láttam egy csomó mindent,de azért egy kicsit sajnálom hogy a Benetton bemutatójáról lemaradtam.

Egyszerűség és sikk fogja jellemezni az idei nyár stílusvonalát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése