2010. április 30., péntek

My world

Kiskoromban is érdekelt a divat,de még mennyire. Anyunak volt egy pár divatmagazinja amiknek egyszerűen nem tudtam ellenállni. Imádtam őket nézegetni. Jó vaskosak voltak,és az egész telis de teli volt a legnagyszerűbb divattervezők alkotásaival. Nemrég nosztalgiázni támadt kedvem és megkerestem őket. Természetesen eszembe jutottak azok a szép emlékek még amikor lefeküdtem anyu szobájában a szőnyegre,kiterítettem magam elé az újságokat és néztem és néztem őket álmélkodva. Akkor még csak szép ruhákat láttam bennük, most viszont olyan remekműveket amiket kedvenc tervezőim alkottak és mutattak be egykoron. Még nem tudtam olvasni mikor először néztem őket,de még most se nagyon értem azt ami oda van írva mivel az újságok olaszul íródtak,meg persze egy pici angol is van benne itt-ott,az az egy szerencsém hogy valamit még így is kitudok silabizálni az olaszból.(Az angollal szerencsére nincs gond.)
Ezek az újsákok a:
Book Moda / '96-'97-es kiadás/
Sfilate Moda-Fashiontrend /'05-'06-os kiadás/
Moda/'05-'06-os kiadás/
Most hogy újra visszanézem őket észreveszem azt hogy vannak benne olyan darabok,stílusvonalak amiket a mai divatban is meg lehet találni. Innen is látszik hogy ha valami ki megy a divatból,az nem jelenti azt hogy nem is jön vissza. Sőt...Csak várni kell egy kicsit és máris voilá,újra divatba jönnek a régmúlt trendjei.( Az újságok dátuma bizonyítja ezt a legjobban xĐ)


Alexander McQueen



Emanuel Ungaro és a színek kavalkádja

Vivienne Westwood,vagyis Lady Punk.Aki férjével Sex néven nyitott punk üzletet.Vagány,és belevaló.Ehhez kétség sem férhet.

Karl Lagerfeld,mint mindig akkor is megadta a módját az eleganciának.


Színkavaldák á la Lolita Lemplicka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése