2010. április 16., péntek

Újabb műveim

Sokat nem kellett gondolkoznom azon hogy miről is szóljon következő cikk,mivel többen is jeleztétek hogy jó lenne ha több kerülne fel a saját ötleteimből.Hát,most itt vannak.Csináltam egy párat,ebböl persze természetesen több mint a felét leselejteztem.
Így hát csak ezek maradtak amiket itt láthattok.Általában az volt a többivel a baj hogy túlságosan is habos-babosra sikeredett.Ami,hát,ismerjük el nem éppen előnyös.Most viszont mégis tőletek kell segítséget kérnem.Kérlek jelezétek vissza hogy ezek közül a tervek közül melyik volt az amelyik a legjobban elnyerte a tetszéseteket.Hogy miért?Mert kiváncsi vagyok,és mert jó lenne tudni hogy külső szemmel milyennek látjátok a rajzokat.
Business women x)

My favourite is: /Erről valamiért mindig Lady Gaga stílusa jut eszembe./


Ezt a ruhát azért szeretem mert olyan,elegáns =)

Mert a kék szép szín és mert szerintem illik ehez a formához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése