2010. április 26., hétfő

Garden Party

Anyuék kitalálták hogy csináljunk egy kerti grillezést.
Meg is csináltunk ám mindent,bár természetesen nem ment minden a terv szerint,de legalább jól éreztük magunkat,ha nem elöbb,hát utóbb.
Én persze bepörögtem és sokszor sikerült totál bedilizni,de hát ez már csak természetes.Senki sem lepődött meg ezen.Így hogy kicsit csillapítsam a magamban felgyűlt energiát lefoglalatam magam.
Nem is akármivel. Még így is csak a blog tudott az eszemben járni.
Előkerestem hát az összes (vagy inkább csak majdnem az összes) sálamat és nyakláncomat és felaggattam a diófánkra. Nem éppen egy tavaszi növény inkább az őszre emlékeztet, de a most virágzó almafánkat ellepték a méhek. Készült egy pár kép,igyekeztem jókat csinálni.




És ezt most azért rakom fel hogy hogyha eddig nem voltatok éhesek akkor most turira azok legyetek. :) Yumm-Yumm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése