2010. április 2., péntek

Kiegészítők és ruhák

Most is fotóztam,de most inkább a kiegészítőket.
Imádom őket van is belőlük egy csomó.Kicsi,nagy,színes,egyszínű,tiritarka stb.
Sosem elég belőlük.Egyszerűen muszály beszereznem mindig belőlük a legújabbakat.
Jah,és mindegyiknek passzolnia kell valamely ruhámhoz mert különben nem ér semmit.
Ennek ellenére vásárláskor tuti nincs gondom hogy melyiket is vegyem meg,mert ami megtetszik az rögtön megy is a kosárba./Persze anyu azért ha nagyon elszalad velem a ló akkor rám szokott szólni :(/
Ma előkerestem azokat amik a legkedvesebbek nekem és már kattogott is a gép.
Szerintem jó képek lettek,jó,nem egy profi fotós készítette őket,de a célra ontmegfelel.



Azok a bizonyos fülbevalók =)

Lehet hogy a legtöbb képet a kiegészítőkről készítettem,de azért a ruha se maradhat el.Ezért csináltam egy eléggé egyszerű összeállítást.Az részemről bizonyított hogy a hosszú pulcsi/póló ami fenék alá ér,jól mutat a cicanacival.Ezek a képek ráa bizonyíték:
Utca feeling =)A 80-as évek szemüvegével.

A képeket készítette: Olavia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése