2010. április 1., csütörtök

Home styling

Ma este is jó mélyen a szekrényem mélyére túrtam és kiválasztottam pár darabot ami elsőre megtetszett,aztán amint láthatjátok szépen lekaptam őket.
Imádok öltözködni.Esküszöm tuti hogy pamutból van a szívem is,szóval senki nem mondhatja hogy szőrös szívű vagyok.(Hogy mire esküszök ne is kérdezzétek :)
Szeretem a különböző darabokat variálni,de van egy amitől nem vagyok képes elszakadni.
Ez a mellényem.Most a kék inghez is felvettem,és amihez csak illik fölveszem.Mert már tökre a szívem csücske lett.Ajaj.Na jó,az egész szívem mégsincsen pamutból,a csücsök az farmer x) .
Olvastam hogy egy japán férfi nemrégiben feleségül vett egy párnát,azt hiszem én kezdhetek rajta gondokodni hogy a mellénnyel milyen párost alkotnánk.Ki tudja,de azt hiszem ruhának mégis csak jobb.Egyébként mielött valaki kérdezné hogy hol vettem azt mondom hogy ma már szinte minden bokorban lehet mellényt kapni,de a legjobbak a Stradivariusban vannak.Ez is onnan van.
Van egy másik elengethetetlen darabom is.Ez a fekete fülbevalóm.Nincs gondom hogy esetlg nem illik valamelyik ruhához mert a fekete minden színhez passzol.Imádom.Amint láthatjátok ez most is rajtam van,mert amint már mondtam:elengedhetetlen.
Sokan dícsérik,és szerintem még sokan fogják is,és nagyon köszönöm.Ezek szerint jó választás volt. Ki hitte volna x)
Jah,és szeretnék nektek még valamiket bemutatni.Ezek is fülbevalók,de sajnos nem tudom őket hordani mert csak egyszer lett kilyukasztva a fülem és abban az egy lyukban is az elöbb említett fekete van.Pedig tök poénok.Mindegyik 1-1 angol szót ábrázol.Az én kedvenceim ezek közül a love és a kiss,de a try és pick páros is jó.
Persze az is megesik hogy van egy pár kép ami borzalmasra sikeredik,vagy épp röhejesre.
Hát,ez a kép szerintem pont hogy az utóbbi.Bár,a borzalmas is stimmel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése