2010. április 8., csütörtök

A suli előnyei

Azt mindenki tudja hogy suliba árni jó mert okosabb leszel stb.
De ezt most inkább nem taglalom mert szerintem nem is érdekel benneteket,meg hát,én is csak félig-meddig értek eggyet a suliba járás dolgaival.Inkább azt mutatom be nektek hogy miket is érdemes csinálni az órán,ha unatkozol,de beírást azért mégsem szeretnél x)
Én rendszerint rajzolok,ha meg kéne mutatni a könyveimet akkor nem lenne olyan könyv amit ne firkáltam volna össze.(Kivéve az etikát,de azt tudjuk hogy miért nem firkálja senki.)
Itt van pár "mű" közülük.



Ez az a bizonyos kapálódzó xD amit szoktak nekem msnen küldeni.


Nekem ő a Best.Azt ne kérdezzétek hogy miért mert nem tudom,csak,mert jól néz ki.Azt meg végképp felesleges kérdezni hogy mi is ez.Kérlek szépen! Ez egy izé xD


És persze itt a másik izém is.Azt elmondom hogy szinte egész órán ilyeneket szoktam rajzolgatni,de persze amikor rajzunk van akkor nagyon nem tud érdekelni az hogy rajzolni kéne.Valamit persze szoktam produkálni,de csak azért hogy ne kapjak se eggyest se kettest se hármast.
Jah,és nem azért nevezem el őket izének mert hülye vagyok,hanem azért mert az tényleg egy izé.Ez van.Sprite.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése