2010. április 20., kedd

Egy ruha 3 arca

Mint tudjuk egy ruhának lehet akár ezer meg ezer arca,de ezek közül csk kb. ötszáz az,ami jól is néz ki.
Nagy dilemmában voltam hogy eldöntsem hogy holnap mit is vegyek fel (ez egyébként mindig így van :) és akkor jött az ötlet hogy kéne írni ide egy olyan cikket amiben bemutatom egy bizonyos darab több arcát is.
Nagynehezen ki is választottam a ruhát és azt hogy milyen kiegészítőkkel és egyéb másokkal fogom 'érdekesebbé' tenni. Erre viszont jött egy másik ötlet,hogy mi lenne -ha már úgyis szép az idő- ha kint készíteném el az anyaghoz a képeket? Nagy vidáman neki is láttam,de amilyen szerencsés és figyelmetlen vagyok hát nem beleültem egy hangyaboyba? :O
Elkezdtem mint az őrült körbe és körbe rohangálni és ahogy csak tudtam csapkodtam le magamról a hangyákat. Ennek az lett az eredménye hogy rögtön el is ment a kedvem attól hogy kint fotózzak ezért inkább maradtam a megszokott benti képeknél. (Ráadásul az egyik osztálytársamat már második napja hangyákkal cukkolom.) Itt is van hát az eredmény:


A második variáció,ami azt hiszem zentúl örök kedvencem lesz.Egyszerű,de nagyszerű.


A kalapot igen sokat kellett keresnem,aztán kederült hogy amikor felhoztam a szárítóról a tiszta ruhákat pont rátettem.Szerencsére a képen nem,de egyébként nagyon is látszik rajta keresztbe egy törésvonal.Nagy bánatomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése