2010. április 1., csütörtök

Angol versenyen

Ma rendezték meg a megyei idegen nyelvi vers és próza mondó versenyt Gödöllőn.
Évek óta járok angol versenyekre,de most meguntam és nem mentem városira.
Igen ám,de aki városiról tovább jutott az nem tudott menni megyeire,ezért mégsem sikerült a én kis tervem hogy ebben az évben kihagyom az angolt. És milyen jó volt.Ma nem kellett suliba se mennem,és legalább jól éreztem magam.(Abbó la szempontból meg még szerencsésebb vagyok hogy a többiek ma matek dolit írtak.)Harmadikként mondtam fel a versemet.Nem voltam magammal megelégedve mert szerintem elszúrtam.Aztán kiderült hogy annyira azért mégsem.
Féltem a végeredménytől.Az egyik évfolyam társam lett az első.(tényleg nagyon jól mondta ;)
És én,láss csodát harmadik lettem.Nagy kő esett le a szívemről mert szerintem borzalmasan produkáltam magam.Nem éppen egy áprilisi tréfa,de én örülök neki.

2 megjegyzés:

  1. A Liszkait ugye porba döngölted!!!!!!!!!!!
    Szeretünk és sok sikert a továbbiakhoz!:P

    VálaszTörlés
  2. Köszy xD
    De a Liszkai a megyeire nem szokott jönni xD
    Ott még amióta járok nem láttam.De azért köszy :P Ari vagy =)

    VálaszTörlés